maandag 4 juni 2012

Heerlijk Hardlopen - Hoofd Happy


Je kent ' t wel, een hectische dag op je werk, drukte thuis met of zonder kinderen en een hoofd dat overloopt. Voor mij is de oplossing dan, om zodra het kan, in m'n hardloopkleren te springen en naar buiten te gaan. 




Ik woon in het Groene Hart dus de eindeloze landweggetjes tussen de weilanden door liggen binnen handbereik net als het jaagpad langs de Rijn en de Reeuwijkse Plassen. 






Als ik dan zo lekker aan het rennen ben kijk ik heerlijk om me heen en zie van alles. Kleine eendjes, pasgeboren zwaantjes, meerkoeten met jongen, een reiger die op punt staat z'n prooi te vangen, kalfjes in de wei met hun moeder (heel zeldzaam helaas), mooie bloemetjes, fluitende vogels, andere hardlopers/loopsters, bootjes en zo kan ik nog wel evendoorgaan. 


Hier geniet ik echt enorm van, sterker nog ik vergeet de hectiek waar ik zo mee bezig was en de misschien wel (lichte) irritatie die in m'n hoofd groeide. 








Ik relativeer alles dan ook eens even, en eigenlijk is niets dan meer erg. Sterker nog ik vraag me af waar ik me nou zo druk om heb gemaakt en waarom........kijk om je heen! 








Van zo'n heerlijk loopje krijg ik veel energie, heb ik mooie plannetjes gemaakt en zit ik vol ideeën EN ben ik weer helemaal relaxed en gezellig. Ook m'n hoofd is weer "opgeruimd". 






Dus krijg je zo'n gevoel alsof je bijna gaat ontploffen? Spring in je hardloopschoenen, doe je favoriete hippe rokje/outfitje aan en gaan!!

Ga lekker hardlopen en maak je hoofd weer happy!

Happy Running,
Jenne & Else

Geen opmerkingen:

Een reactie posten